مدير عامل باشگاه مهرام:
 
بسم رب النور والنور
خوش آمدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 15:27 ::  نويسنده : مهدی طرفی


امير محمد گنجي پس از اعلام كناره‌گيري باشگاه مهرام از ورزش بسكتبال‌ گفت: اين تصميم سه ماه پيش در هيات مديره گرفته شده بود، اما خبر آن را دير اعلام كرديم تا بر روي نتايج تيم تاثير نگذارد.

 

مديرعامل باشگاه مهرام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در بيان دلايل خارج شدن باشگاه مهرام از بسكتبال‌ ايران اظهار كرد: بايد در ابتدا بگويم كه اين مساله صحت دارد. هيات مديره باشگاه سه ماه پيش به اين نتيجه‌ رسيد، اما به دليل اين كه تيم مهرام در رقابت‌هاي داخلي و خارجي حضور داشت، اين مساله را اعلام نكرديم تا بر روي نتايج بازيكنان تاثير نداشته باشد و هم اكنون پس از پايان رقابت‌ها كنار رفتن مهرام از بسكتبال‌ را اعلام كرديم تا هيچ بهانه جويي شكل نگيرد تا قهرمان ايران و آسيا در اوج و به بهترين شكل از بسكتبال‌ خارج شود. اين تصميم هيات مديره دلايل متعدد بسياري دارد كه خوشبختانه در بهترين زمان انجام گرفت.

گنجي با بيان اين مطلب كه در شان بسكتبال‌ مهرام نيست كه ديگر در رقابت‌ها حاضر شود، تصريح كرد: فكر مي‌كنم سطح حرفه‌اي باشگاه به جايي رسيده است كه در شان مهرام نيست به شكل كنوني كار خود را ادامه دهد. در مدت 12 ساله‌اي كه در بسكتبال‌ ايران حاضر هستيم، متاسفانه سالن اختصاصي نداريم. مهرام خانه بسكتبال‌ ندارد. در پنج سال گذشته كه كار خود را با قهرماني‌هاي پياپي در ايران و آسيا ادامه داديم، با تمام قدرت پيش رفتيم تا هيچ مشكلي پيش نيايد. اما ديگر فكر مي‌كنيم با اين شرايط در شان آوازه مهرام نيست كه كار خود را ادامه دهد. قهرمان و نايب قهرمان آسيا در سالني تمرين مي‌كند كه براي خودش نيست.

وي ادامه داد: متاسفانه در شهرستان كه نمي توانستيم تمرين كنيم، در تهران نيز امكانات وجود نداشت، به همين دليل فكر مي‌كنم به صلاح ورزش و اعتبار مهرام است تا باشگاه از اين پس به كار خود ادامه ندهد. بايد تاكيد كنم زماني كه يك باشگاه قهرمان آسيا است، بيرون رفتن آن از رقابت‌ها هيچ ارتباطي با نتايجش ندارد. مهرام افتخار ايران است و با كمك فدراسيون هميشه به بهترين شكل كار خود را ادامه مي‌دهد.

مدير عامل مهرام در ادامه توضيحات خود به خبرنگار ايسنا گفت: امري طبيعي است، زماني كه سطح توقع از يك تيم بالا مي‌رود، بايد امكانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري نيز براي اين تيم مهيا شود. ما به عنوان باشگاه نرم‌افزار‌هاي تيم را حاضر كرديم، اما هر فعاليتي كه براي امكانات سخت‌افزاري انجام داديم، به نتيجه‌اي نرسيديم و تمام امكانات ما به صورت عاريه است.

وي در مورد حمايت‌هايي كه بايد صورت مي‌گرفته نيز بيان كرد: متاسفانه مساله سخت‌افزار درد مشترك باشگاه مهرام و فدراسيون بسكتبال‌ است. به نظر من فردي با شخصيت و پشتوانه فني و قدرت مديريتي كه دارد و براي بسكتبال‌ ايران افتخار است و هم اكنون نيز به عنوان رييس فدراسيون بهترين نتايج را براي اين ورزش رقم زده است، همچنان اين امكان را پيدا نكرده تا يك خانه بسكتبال‌ را براي فدراسيون بسازد. شش سال به دنبال فراهم كردن اين امكان بوديم. از زمان مهندس علي آبادي كه امروز آقاي دكتر سعيدلو ، رييس سازمان تربيت بدني است، هميشه در پي فراهم كردن شرايط ساخت سالن هستيم.

گنجي در ادامه با بيان وجود تفاوت بين تيم‌هاي تهراني و شهرستاني تاكيد كرد: در ابتدا بايد بگويم كه هيچ تيم آسيايي نمي‌داند قهرمان آسيا در سالني تمرين مي‌كند كه براي خودش نيست و ما نيز در زماني از بسكتبال‌ بيرون آمديم تا هيچ تيمي فكر نكند كه سالن نداريم. خوشبختانه پر افتخارترين تيم بوديم و در اوج از ورزش بيرون آمديم. به نظر من عدم ثبات در ورزش مي‌تواند دليل اين تصميم باشد. در توان ما و به صلاح نيست كه با اين شرايط ادامه بدهيم. نكته ديگر كه بايد بگويم اين است، تيم‌هاي شهرستاني در شهرستان‌ها از حمايت‌هاي خوبي برخوردار هستند و سالن‌هاي تمرين نيز براي تمرين در اختيار دارند، اما مهرام كه در تهران به كار خود ادامه مي‌دهد، در اين پنج سال گذشته با مشكلات دست و پنجه نرم مي‌كند و هم اكنون در اوج از ورزش بسكتبال‌ بيرون آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 39003
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

خدمات وبلاگ نويسان جوان

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

كد ماوس

تعبیر خواب آنلاین